Ja coneixem la guanyadora de la 7a edició del Concurs Jove Presentador@

Published by

on

El Concurs Jove Presentador@, una iniciativa de l’Associació de Consumidors de Mitjans Audiovisuals de Catalunya, ha anunciat la guanyadora en la seva setena edició. Aquest concurs busca fomentar l’interès per la comunicació entre els estudiants i, alhora, incentivar la implicació dels joves consumidors en l’àmbit professional.

En aquesta ocasió, la guanyadora és la Marta Masip, una estudiant de tercer curs de Publicitat i Relacions Públiques a la Universitat Abat Oliba CEU. Gràcies al seu vídeo, ha estat seleccionada per co-presentar els Premis Zapping.

“Quan vaig veure el concurs, vaig pensar que era una gran oportunitat per fer el que més m’agrada: parlar. Des de petita, sempre m’ha encantat parlar amb un micròfon a la mà i imaginar-me que era presentadora; avui, la Marta del passat estaria molt orgullosa d’haver arribat fins aquí.

Crec que és una iniciativa molt motivadora per a tots els joves que ens agrada la oratòria i els mitjans de comunicació. Per a mi, ha estat el primer pas en la indústria de la comunicació, i és un honor fer-ho de la mà dels Premis Zapping, amb tants professionals al darrere i tanta gent de qui aprendre moltes coses.

D’aquesta experiència espero gaudir molt, prendre nota del que suposa preparar i ser part d’uns premis d’aquesta categoria, i aportar la meva essència. Finalment, vull agrair a tots els que han confiat en mi i als que m’han donat suport en tot moment, el meu èxit es compartit.”

Per estar al dia de totes les novetats dels #PremisZapping, podeu seguir-nos a les nostres xarxes socials (X, Instagram i LinkedIn).